Wyszukaj

Wsparcie klienta: Telefon: (+357) 22314160

Rodzaje rachunków VIP

W zależności od wielkości depozytu, Twoje konto może otrzymać jeden z trzech statusów VIP. Jeśli masz kilka kont, łączna kwota środków na wszystkich tych kontach zostanie wzięta pod uwagę.

Usługi Konto Profesjonalne od 50,000 zdeponowanej waluty Status VIP GOLD od 100,000 zdeponowanej waluty VIP PLATINUM Status od 500,000 zdeponowanej waluty
Personal Manager

W godzinach pracy

5 dni w tygodniu

od 9.00 do 21.00

W dowolnym czasie

7 dni w tygodniu (z wyjątkiem ogłoszonych świat państwowych i dni wolnych w bankach)

W dowolnym czasie

7 dni w tygodniu (z wyjątkiem ogłoszonych świat państwowych i dni wolnych w bankach)

Konta VIP – godziny pracy (5 dni w tygodniu, od 9.00 do 21.00). Konta VIP GOLD and VIP PLATINUM – w dowolnym czasie, 7 dni w tygodniu (z wyjątkiem ogłoszonych świat państwowych i dni wolnych w bankach)

FUNKCJE OSOBISTEGO DORADCY

Doradca Osobisty to dedykowany Klientowi osobisty asystent i konsultant, który biegle porusza się w zagadnieniach rynków finansowych i zna ich specyfikę.

Jest to wysokiej klasy specjalista, który jest w stanie nie tylko szybko rozwiązać wszelkie problemy techniczne, które mogą się pojawić, ale również przeprowadzić błyskawiczny proces wpłaty / wypłaty i doradzić na temat szerokiej gamy produktów i usług TeleTrade.

Nasz zespół pomocy technicznej jest również dostępny i chętny do pomocy każdemu Klientowi przez 24 godziny 5 dni w tygodniu, niezależnie od posiadana przez Klienta statusu rachunku. Jakkolwiek Osobisty Doradca jest w stanie rozwiązać znacznie szersze spektrum zagadnień.

Zmniejszone spready i swapy w formie prowizji (do wyboru przez Klienta) dla każdej transakcji

za każdy zamknięty lot, powyżej ustanowionego minimalnego limitu *

TeleTrade wypłaca prowizje Klientom VIP za zakończone transakcje

Warunki uzyskania zwrotu:

Rachunek Klienta powinien mieć status VIP na początku i końcu miesiąca rozliczeniowego oraz na dzień przeniesienia kwoty zwrotu.

Klient nie powinien wycofywać swoich środków z konta w ciągu miesiąca rozliczeniowego.

Pod uwagę będą brane tylko zamknięte transakcje na rynku FOREX i CFD na metale. Transakcje powinny być zgodne z następującymi warunkami:

  • transakcjea nie może trwać krócej niż 2 minuty (120 sekund)
  • różnica pomiędzy ceną otwarcia a ceną zamkniecia pozycji musi wynosić co najmniej 0.05% ceny otwarcia (proporcjonalnie do ~ 0,0005 pipsów dla pary EUR/USD).

Przykład obliczenia kwoty zwrotu dla pozycji zamkniętych:

Przyjmijmy, że w okresie miesiąca rozliczeniowego Klient zamknął pozycję dla pary EURUSD wielkości 10 lotów.

Końcowa wielkość spreadu to 0,6 pipsa lub 60 $ dla 10 lotów na parze EURUSD.

Prowizja za otwarcie wyniosła $80

Tak więc, na początku następnego miesiąca Klient otrzyma zwrot 25% sumy $140, co jest równe $35.

Zwrot kosztów za rolowanie

Firma zwraca część skumulowanych kosztów naliczonych za rolowanie dla transakcji zamkniętych w poprzednim miesiącu

Zwroty kosztów za rolowanie

TeleTrade rekompensuje klientom VIP 20% kosztów poniesionych z tytułu rolowania dla transakcji zamkniętych w poprzednim miesiącu. Kwota zwrotu zapisywana jest na rachunku handlowym klienta na początku każdego miesiąca, nie później niż 5 dni w następnym miesiącu rozliczeniowym.

Warunki otrzymania zwrotu:

  • Zwrotem kosztów objęte jest wszystkie zamknięte pozycje wchodzące w skład rynku Forex, kontraktów CFD oraz metali.
  • Na początku i na końcu każdego miesiąca, także w dniu wypłaty zwrotu kosztów, klient musi posiadać statut klienta VIP.
«Zielona Linia» – linia telefoniczna dedykowana dla transakcji Klientów VIP

Specjalna linia telefoniczna (oddzielny numer dla Klientów VIP)

Bezprowizyjne deponowanie środków

Firma zrekompensuje prowizje banków pobrane podczas procesu przelewu środków na rachunek handlowy – prosimy o kontakt z Państwa Doradcą

Zaliczkowe zasilenia (do 20% depozytu)

Szybkie uzupełnienie rachunku na koszt firmy w formie nieoprocentowanej pożyczki przez okres do 2 tygodni.

Potrzeba szybkiego zdeponowania środków może pojawić się, na przykład, gdy Klient chce otworzyć większą transakcję lub utrzymać otwartą pozycję. Decyzje dotyczące dokonywania przedpłat w celu utrzymania otwartej pozycji są podejmowane przez Departament Finansowy TeleTrade na podstawie analizy poszczególnych przypadków.

Ponadto, jeden z naszych ekspertów zespołu wsparcia jest zawsze gotowy, aby pomóc w każdym z naszych biur zlokalizowanych w ponad 200 miastach i 30 krajach świata. W razie potrzeby dostarczymy komputer oraz zapewnimy szybkie łącze internetowe lub Wi-Fi.

Jesteśmy zawsze chętnie do spotkań i gotowi do udzielenia wsparcia na wysokim poziomie, aby twoja praca była przyjemnością!

Bezpłatny dostęp do wszystkich warsztatów i programów szkoleniowych

Włączając w to zaawansowane szkolenia i dedykowane seminaria – prosimy o kontakt z Państwa Doradcą

 

UWAGA: *Należy pamiętać, że sposób obliczania liczby lotów w przypadku korzystania z platformy MT5 różni się od obliczeń dla platformy MT4. Korzyści handlowe zostaną naliczone na konto dla pełnych transakcji. Na przykład: można otworzyć pozycję kupna wielkości 2 lotów dla pary EUR/USD. Kolejna otwarta pozycja to sprzedaż tej samej pary

Prosimy o zapoznanie się z Regulaminem Usług VIP.

Prośba o oddzwonienie

Rozumiem i akceptuję Politykę Prywatności, zgadzam się na przetwarzanie mojego imienia i nazwiska oraz danych kontaktowych na stronie TeleTrade

Strona TeleTrade korzysta z plików cookies w celu polepszenia nawigacji na stronie. Kontynuując przeglądanie tej strony, zgadzasz się na wykorzystanie cookies. Jeśli nie zgadzasz się z wykorzystaniem plików cookie, możesz zmienić ustawienia przeglądarki w dowolnym momencie. Więcej

X
Live
  • © 2011-2018 TeleTrade-DJ International Consulting Ltd

    TeleTrade-DJ International Consulting Ltd jest Cypryjską Firmą Inwestycyjną (CIF) zarejestrowaną pod numerem HE272810 i posiadającą licencję nr 158/11 wydaną przez CySEC (Cyprus Securities and Exchange Commission). Firma działa zgodnie z Dyrektywą w sprawie instrumentów finansowych na rynku (MiFID).

  • Informacje na stronie internetowej mają charakter wyłącznie informacyjny. Wszystkie świadczone usługi i podane informacje zostały uzyskane ze źródeł, uważanych za wiarygodne. Firma TeleTrade-DJ International Consulting Ltd («TeleTrade») i/lub strony trzecie dostarczają usługi i informacje bez jakichkolwiek gwarancji. Wykorzystując tę informację i usługi, zgadzasz się, że w żadnych okolicznościach TeleTrade nie ponosi żadnej odpowiedzialności wobec jakiejkolwiek osoby lub jednostki za jakiekolwiek straty lub szkody w całości lub częściowo, spowodowane poleganiem na takich informacjach i usługach.

  • TeleTrade współpracuje wyłącznie z regulowanymi instytucjami finansowymi w celu zabezpieczenia środków klientów. Zobacz całą listę banków i dostawców usług płatniczych, którym powierzono obsługę funduszy klientów.

    Proszę zapoznać się z pełną wersją Warunków Użytkowania.

  • Strona TeleTrade korzysta z plików cookies w celu polepszenia nawigacji na stronie. Kontynuując przeglądanie tej strony, zgadzasz się na wykorzystanie cookies. Jeśli nie zgadzasz się z wykorzystaniem plików cookie, możesz zmienić ustawienia przeglądarki w dowolnym momencie. Więcej

    TeleTrade-DJ International Consulting Ltd świadczy obecnie usługi transgraniczne w obrębie państw EOG (z wyjątkiem Belgii) w ramach systemu paszportowego MiFID oraz w wybranych krajach trzecich. TeleTrade nie świadczy usług mieszkańcom ani obywatelom USA.

Skontaktuj się z nami
Udostępnij
w sieci społecznej
Konsultant
online
Prośba
o telefon zwrotny
Strona główna