Wyszukaj

Wsparcie klienta: Telefon: (+357) 22314160

Transakcje FX i CFD wiążą się z istotnym ryzykiem inwestycyjnym

Rodzaje rachunków VIP

W zależności od wielkości depozytu, Twoje konto może otrzymać jeden z trzech statusów VIP. Jeśli masz kilka kont, łączna kwota środków na wszystkich tych kontach zostanie wzięta pod uwagę.

Usługi Konto Profesjonalne od 50 000 $ Status VIP GOLD od 100 000 $ VIP PLATINUM Status od $500,000
Personal Manager

W godzinach pracy

5 dni w tygodniu

od 9.00 do 21.00

W dowolnym czasie

7 dni w tygodniu (z wyjątkiem ogłoszonych świat państwowych i dni wolnych w bankach)

W dowolnym czasie

7 dni w tygodniu (z wyjątkiem ogłoszonych świat państwowych i dni wolnych w bankach)

Konta VIP – godziny pracy (5 dni w tygodniu, od 9.00 do 21.00). Konta VIP GOLD and VIP PLATINUM – w dowolnym czasie, 7 dni w tygodniu (z wyjątkiem ogłoszonych świat państwowych i dni wolnych w bankach)

FUNKCJE OSOBISTEGO DORADCY

Doradca Osobisty to dedykowany Klientowi osobisty asystent i konsultant, który biegle porusza się w zagadnieniach rynków finansowych i zna ich specyfikę.

Jest to wysokiej klasy specjalista, który jest w stanie nie tylko szybko rozwiązać wszelkie problemy techniczne, które mogą się pojawić, ale również przeprowadzić błyskawiczny proces wpłaty / wypłaty i doradzić na temat szerokiej gamy produktów i usług TeleTrade.

Nasz zespół pomocy technicznej jest również dostępny i chętny do pomocy każdemu Klientowi przez 24 godziny 5 dni w tygodniu, niezależnie od posiadana przez Klienta statusu rachunku. Jakkolwiek Osobisty Doradca jest w stanie rozwiązać znacznie szersze spektrum zagadnień.

Premia Oszczędnościowa

Miesięczne zyski w wysokości 12% rocznie na specjalnych preferencyjnych warunkach

Miesięczne zyski w wysokości 13% rocznie na specjalnych preferencyjnych warunkach

Miesięczne zyski w wysokości 14% rocznie na specjalnych preferencyjnych warunkach

  • TeleTrade oferuje wszystkim Klientom (nie tylko Klientom VIP) przystąpienie do 24% Programu Premiowego z płatnościami miesięcznymi. Jakkolwiek Klienci VIP mogą otrzymać dodatkowe korzyści.
  • Klienci VIP GOLD oraz VIP PLATINUM otrzymują wyższe odsetki premiowe, odpowiednio - 26% i 28% w skali roku - oparte na tych samych warunkach specjalnych.
  • Premie dopisywane są do rachunku na początku następnego miesiąca kalendarzowego. Klienci VIP otrzymują 24% premii w skali roku (2% miesięcznie), a Klienci VIP GOLD mogą uzyskać 26% rocznej premii (2,16% miesięcznie), zaś Klienci VIP PLATINUM otrzymują 28% premii w skali roku (2,33% miesięcznie).
  • Premia dopisywana jest do konta Klienta VIP dla wszystkich miesięcy, podczas których nie było wypłat. Warunkiem koniecznym , aby zakwalifikować się do otrzymania tej premii jest minimalna aktywność na rachunku handlowym. Aby otrzymać miesięczną płatność wielkość obrotu musi korespondować z kwotą środków na rachunku na początku okresu miesięcznego i nie może być mniejsza od proporcji 1 lot na 1000 USD. Na przykład, 200 lotów dla depozytu 100 000 USD na początku miesiąca, 300 lotów dla 150 000 USD i tak dalej. Niezależnie od typu posiadanego przez Klienta konta, naliczenie premii dotyczy tylko zamkniętych pozycji na instrumentach rynku Forex i CFD na metale. Pozycje te muszą spełniać następujące warunki:
    • czas trwania otwartej pozycji nie może być krótszy niż 2 minuty (120 sekund)
    • różnica pomiędzy ceną otwarcia a ceną zamkniecia pozycji musi wynosić co najmniej 0.05% ceny otwarcia (odpowiednio ok. 0.0005 pipsów dla pary EUR/USD).
  • Należy pamiętać, że w przypadku, kiedy na rachunku istnieją inne rodzaje wcześniejszych premii,otrzymanych wcześniej w ramach różnych programów bonusowych TeleTrade, suma wszystkich tych premii jest automatycznie uwzględniana w kwocie środków na początku okresu miesięcznego. W związku z tym, wymagana liczba lotów w celu uzyskania premii na koniec okresu miesięcznego jest szacowana na podstawie łącznej kwoty środków na początku tego samego okresu miesięcznego, która obejmuje również wcześniejsze premie. W poniższym przykładzie, ilość środków jest uważana za łączną kwotę funduszy. Jeśli kapitał własny na rachunku Klienta wynosi 100 000 USD, uwzględniając w tym bieżące zyski lub straty na wszystkich pozycjach, a, powiedzmy, kolejne 10 000 USD to premie, to łączna kwota środków na rachunku wynosi 110 000 USD, a do otrzymania premii na koniec miesięcznego okresu Klient musi wykonać co najmniej 220 lotów obrotu.
  • W tym samym czasie wszelkie inne premie otrzymane przez klienta NIE są uwzględnione w kwocie podstawowej na bazie której premia jest naliczana.
  • Podstawą kwoty do uznania premią miesięczną jest łączna kwota kapitału własnego Klienta na rachunku na koniec okresu miesięcznego, pomniejszona o środki zdeponowane na rachunku w tym miesięcznym okresie. Innymi słowy, skumulowane oprocentowanie nie jest stosowane do nowo zdeponowanych środków za niepełny okres miesięczny. Jednak skumulowane oprocentowanie dotyczy zysku osiągniętego w tym okresie miesięcznym, w tym zysku osiągniętego w ramach niepełnego okresu miesięcznego.
  • Załóżmy, opierając się na tym samym przykładzie, że łączna kwota środków na rachunku na koniec okresu miesięcznego, biorąc pod uwagę wyniki wszystkich otwartych i zamkniętych transakcji wynosi 160 000 USD. 20 000 USD z tej kwoty to zysk Klienta uzyskany w przeciągu miesięcznego okresu a 40 000 USD to dodatkowe środki zdeponowane na rachunku przez Klienta w tym samym okresie miesięcznym. Pod warunkiem, że Klient zamknął ponad 100 lotów w tym okresie miesięcznym, na początku kolejnego okresu miesięcznego klient otrzyma + 2% od 120 000 USD, czyli 2 400 USD. Kwota 40 000 USD zdeponowanych w okresie miesięcznym nie jest przedmiotem miesięcznego naliczania premii. Odsetki zastaną naliczone od kapitału klienta o wartości 100 000 USD i 20 000 USD zysku osiągniętego w okresie miesięcznym.
  • Jeżeli Klient VIP posiada kilka kont handlowych, obliczenia i wypłaty premii przeprowadzane są odrębnie dla każdego rachunku.

Te specjalne warunki mają zastosowanie do wszystkich kont mających status VIP.

Aby uzyskać więcej informacji w odniesieniu do procedury wypłaty zakumulowanych odsetek, prosimy o kontakt z menedżerem konta.

* Z zastrzeżeniem Regulaminu

Zmniejszone spready i swapy w formie prowizji (do wyboru przez Klienta) dla każdej transakcji

za każdy zamknięty lot, powyżej ustanowionego minimalnego limitu *

TeleTrade wypłaca prowizje Klientom VIP za zakończone transakcje

Warunki uzyskania zwrotu:

Rachunek Klienta powinien mieć status VIP na początku i końcu miesiąca rozliczeniowego oraz na dzień przeniesienia kwoty zwrotu.

Klient nie powinien wycofywać swoich środków z konta w ciągu miesiąca rozliczeniowego.

Pod uwagę będą brane tylko zamknięte transakcje na rynku FOREX i CFD na metale. Transakcje powinny być zgodne z następującymi warunkami:

  • transakcjea nie może trwać krócej niż 2 minuty (120 sekund)
  • różnica pomiędzy ceną otwarcia a ceną zamkniecia pozycji musi wynosić co najmniej 0.05% ceny otwarcia (proporcjonalnie do ~ 0,0005 pipsów dla pary EUR/USD).

Przykład obliczenia kwoty zwrotu dla pozycji zamkniętych:

Przyjmijmy, że w okresie miesiąca rozliczeniowego Klient zamknął pozycję dla pary EURUSD wielkości 10 lotów.

Końcowa wielkość spreadu to 0,6 pipsa lub 60 $ dla 10 lotów na parze EURUSD.

Prowizja za otwarcie wyniosła $80

Tak więc, na początku następnego miesiąca Klient otrzyma zwrot 25% sumy $140, co jest równe $35.

Zwrot ujemnych punktów swapowych

Spółka rekompensuje skumulowne ujemne punkty swapowe dla transakcji zamknietych w poprzednim miesiącu.

Zwrot ujemnych punktów swapowych

TeleTrade zwraca swoim Klientom VIP zakumulowne ujemne punkty swapowe za transakcje zamknięte w poprzedzającym miesiącu. Zwracana kwota zostaje zdeponowana na rachunku handlowym Klienta na poczatku każdego miesiaca i nie później niż 5-go dnia miesiaca nastepujacego po miesiącu rozliczanym.

Warunki zwrotu kwoty:

  • Kalkulacja dotyczy tylko pozycji zamknietych na instrumentach rynku Forex oraz CFD na metale.
  • Na poczatku i jak i na końcu okresu miesiecznego, jak również w dniu zwrotu kwoty, Klient musi posiadać status VIP
«Zielona Linia» – linia telefoniczna dedykowana dla transakcji Klientów VIP

Specjalna linia telefoniczna (oddzielny numer dla Klientów VIP)

Bezprowizyjne deponowanie środków

Firma zrekompensuje prowizje banków pobrane podczas procesu przelewu środków na rachunek handlowy – prosimy o kontakt z Państwa Doradcą

Zaliczkowe zasilenia (do 20% depozytu)

Szybkie uzupełnienie rachunku na koszt firmy w formie nieoprocentowanej pożyczki przez okres do 2 tygodni.

Potrzeba szybkiego zdeponowania środków może pojawić się, na przykład, gdy Klient chce otworzyć większą transakcję lub utrzymać otwartą pozycję. Decyzje dotyczące dokonywania przedpłat w celu utrzymania otwartej pozycji są podejmowane przez Departament Finansowy TeleTrade na podstawie analizy poszczególnych przypadków.

Ponadto, jeden z naszych ekspertów zespołu wsparcia jest zawsze gotowy, aby pomóc w każdym z naszych biur zlokalizowanych w ponad 200 miastach i 30 krajach świata. W razie potrzeby dostarczymy komputer oraz zapewnimy szybkie łącze internetowe lub Wi-Fi.

Jesteśmy zawsze chętnie do spotkań i gotowi do udzielenia wsparcia na wysokim poziomie, aby twoja praca była przyjemnością!

Bezpłatny dostęp do wszystkich warsztatów i programów szkoleniowych

Włączając w to zaawansowane szkolenia i dedykowane seminaria – prosimy o kontakt z Państwa Doradcą

 

UWAGA: *Należy pamiętać, że sposób obliczania liczby lotów w przypadku korzystania z platformy MT5 różni się od obliczeń dla platformy MT4. Korzyści handlowe zostaną naliczone na konto dla pełnych transakcji. Na przykład: można otworzyć pozycję kupna wielkości 2 lotów dla pary EUR/USD. Kolejna otwarta pozycja to sprzedaż tej samej pary

Prosimy o zapoznanie się z Regulaminem Usług VIP.

Otwórz konto VIP

Polityka Prywatności

Strona TeleTrade korzysta z plików cookies w celu polepszenia nawigacji na stronie. Kontynuując przeglądanie tej strony, zgadzasz się na wykorzystanie cookies. Jeśli nie zgadzasz się z wykorzystaniem plików cookie, możesz zmienić ustawienia przeglądarki w dowolnym momencie. Więcej

X
Live
  • © 2011-2017 TeleTrade-DJ International Consulting Ltd

    TeleTrade-DJ International Consulting Ltd jest Cypryjską Firmą Inwestycyjną (CIF) zarejestrowaną pod numerem HE272810 i posiadającą licencję nr 158/11 wydaną przez CySEC (Cyprus Securities and Exchange Commission). Firma działa zgodnie z Dyrektywą w sprawie instrumentów finansowych na rynku (MiFID).

  • Informacje na stronie internetowej mają charakter wyłącznie informacyjny. Wszystkie świadczone usługi i podane informacje zostały uzyskane ze źródeł, uważanych za wiarygodne. Firma TeleTrade-DJ International Consulting Ltd («TeleTrade») i/lub strony trzecie dostarczają usługi i informacje bez jakichkolwiek gwarancji. Wykorzystując tę informację i usługi, zgadzasz się, że w żadnych okolicznościach TeleTrade nie ponosi żadnej odpowiedzialności wobec jakiejkolwiek osoby lub jednostki za jakiekolwiek straty lub szkody w całości lub częściowo, spowodowane poleganiem na takich informacjach i usługach.

  • TeleTrade współpracuje z firmą SafeCharge Limited, która jest instytucją pieniędzy internetowych, która regulowana jest przez Cypryjski Bank Centralny i jest głównym członkiem MasterCard i Visa Europe. Współpracujemy także z Moneybookers i Neteller, które oferują usługi portfela internetowego, regulowane przez FCA (Financial Conduct Authority).

    Proszę zapoznać się z pełną wersją Warunków Użytkowania.

  • Strona TeleTrade korzysta z plików cookies w celu polepszenia nawigacji na stronie. Kontynuując przeglądanie tej strony, zgadzasz się na wykorzystanie cookies. Jeśli nie zgadzasz się z wykorzystaniem plików cookie, możesz zmienić ustawienia przeglądarki w dowolnym momencie. Więcej

    TeleTrade-DJ International Consulting Ltd. Obecnie nie świadczy usług rezydentom oraz obywatelom Stanów Zjednoczonych, a także nie udostępnia rachunków handlowych Forex i CFD rezydentom i obywatelom Belgii.

Skontaktuj się z nami
Udostępnij
w sieci społecznej
Konsultant
online
Prośba
o telefon zwrotny
Strona główna