Wyszukaj

Wsparcie klienta: Telefon: (+357) 22314160

Transakcje FX i CFD wiążą się z istotnym ryzykiem inwestycyjnym

Najczęściej zadawane pytania

Ta sekcja zawiera odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, napisz do nas.

  • Dlaczego nie jestem wyświetlany w Rankingu?

    Jeśli nie wykonałeś żadnej operacji na swoim koncie handlowym w ciągu ostatnich 30 dni, wtedy nie będziesz wyświetlany w Rankingu.

  • Czy TeleTrade pobiera jakąś prowizję od zysku Tradera?

    Tak, prowizja wynosi 40% od wpływów Tradera.

  • Co dokładnie oznacza «kopiowanie transakcji»?

    Kopiowanie transakcji w ramach TeleTrade Invest jest automatyczną replikacją wszystkich transakcji zawieranych online przez Tradera na jego/jej własnym rachunku handlowym na rachunek Inwestora. Inwestor może wyłączyć aktualne kopiowanie w dowolnym momencie, wybrać innego Tradera lub kontynuować handel na własną rękę.

  • Dlaczego ja (Trader) nie otrzymałem prowizji po opuszczeniu projektu?

    Prowizja jest wypłacana, jeżeli spełnione są następujące warunki: Trader musi wykonać co najmniej 15 transakcji utrzymywanych jako otwarte przez co najmniej jedną godzinę (lub tyle zamkniętych transakcji, gdzie w rachunku zysków i strat, musi być co najmniej 25 pipsów) od początku okresu. Jeśli te warunki nie są spełnione, wówczas przedsiębiorca nie otrzyma jego/jej prowizji od skopiowanych transakcji.

  • Kiedy prowizja jest wypłacana na rzecz Tradera i na jakich warunkach?

    Rozliczenia z Traderem i wypłaty prowizji na podstawie wyników transakcji skopiowanych na rachunek inwestora są przeprowadzane w sobotę wieczorem. Ponadto muszą być spełnione następujące wymagania:

    • pozycje otwarte przez Tradera i te powielane na rachunek Inwestora muszą być zamknięte;
    • Trader musi wykonać co najmniej 15 transakcji (każdy transakcja musi być utrzymywana jako otwarta przez co najmniej jedną godzinę, bądź taką ilość zamkniętych pozycji, gdzie w rachunku zysków i strat musi być co najmniej 25 pipsów).
  • Jak obliczana jest stopa zwrotu?

    W TeleTrade Invest, stopa zwrotu obliczana jest dla każdego dnia handlowego, przy wzięciu pod uwagę salda rachunku, wpłat i wypłat środków na/z rachunku.

  • Jestem Traderem. Jak wielu Inwestorów może się podpiąć (podłączyć) do mnie?

    Na początku, po dołączeniu do TeleTrade Invest, każdy Trader otrzymuje minimalny limit 400 Inwestorów, którzy mogą być powiązani z Traderem. Aby zwiększyć ten limit, należy uzyskać wyższy wynik. 1 pkt wyniku = 2 Inwestorów.

  • Jestem Traderem. Na podstawie moich wyników handlowych wypadłem z Rankingu. Czy Inwestorzy będący powiązanymi z moim kontem handlowym zostaną odłączeni ode mnie?

    Po wypadnięciu z Rankingu rachunek Inwestora może być odłączony od Tradera tylko w przypadku, kiedy na rachunku nie ma środków bądź Inwestor podejmuje jego/jej własną decyzję o odłączeniu się od Tradera.

  • Czy mogę zasilić swoje konto z mojego innego konta handlowego?

    Tak, możesz. W ramach Gabinetu Osobistego jesteś w stanie dokonywać błyskawicznych przelewów na własne konta.

  • Jestem Inwestorem. Moje konto zostało odłączone od konta Tradera. Co powinienem zrobić?

    Rachunek Inwestora może zostać odłączony automatycznie, jeśli nie ma minimalnej kwoty wymaganej do otwarcia pozycji. W takim przypadku, Inwestor musi zasilić swoje konto. Innym powodem może być, że Trader zrezygnował z uczestnictwa w TeleTrade Invest. Można to sprawdzić, przeglądając Ranking.

Zadaj pytanie

Polityka Prywatności

Strona TeleTrade korzysta z plików cookies w celu polepszenia nawigacji na stronie. Kontynuując przeglądanie tej strony, zgadzasz się na wykorzystanie cookies. Jeśli nie zgadzasz się z wykorzystaniem plików cookie, możesz zmienić ustawienia przeglądarki w dowolnym momencie. Więcej

  • © 2011-2017 TeleTrade-DJ International Consulting Ltd

    TeleTrade-DJ International Consulting Ltd jest Cypryjską Firmą Inwestycyjną (CIF) zarejestrowaną pod numerem HE272810 i posiadającą licencję nr 158/11 wydaną przez CySEC (Cyprus Securities and Exchange Commission). Firma działa zgodnie z Dyrektywą w sprawie instrumentów finansowych na rynku (MiFID).

  • Informacje na stronie internetowej mają charakter wyłącznie informacyjny. Wszystkie świadczone usługi i podane informacje zostały uzyskane ze źródeł, uważanych za wiarygodne. Firma TeleTrade-DJ International Consulting Ltd («TeleTrade») i/lub strony trzecie dostarczają usługi i informacje bez jakichkolwiek gwarancji. Wykorzystując tę informację i usługi, zgadzasz się, że w żadnych okolicznościach TeleTrade nie ponosi żadnej odpowiedzialności wobec jakiejkolwiek osoby lub jednostki za jakiekolwiek straty lub szkody w całości lub częściowo, spowodowane poleganiem na takich informacjach i usługach.

  • TeleTrade współpracuje z firmą SafeCharge Limited, która jest instytucją pieniędzy internetowych, która regulowana jest przez Cypryjski Bank Centralny i jest głównym członkiem MasterCard i Visa Europe. Współpracujemy także z Moneybookers i Neteller, które oferują usługi portfela internetowego, regulowane przez FCA (Financial Conduct Authority).

    Proszę zapoznać się z pełną wersją Warunków Użytkowania.

  • Strona TeleTrade korzysta z plików cookies w celu polepszenia nawigacji na stronie. Kontynuując przeglądanie tej strony, zgadzasz się na wykorzystanie cookies. Jeśli nie zgadzasz się z wykorzystaniem plików cookie, możesz zmienić ustawienia przeglądarki w dowolnym momencie. Więcej

    TeleTrade-DJ International Consulting Ltd. Obecnie nie świadczy usług rezydentom oraz obywatelom Stanów Zjednoczonych, a także nie udostępnia rachunków handlowych Forex i CFD rezydentom i obywatelom Belgii.

Skontaktuj się z nami
Udostępnij
w sieci społecznej
Konsultant
online
Prośba
o telefon zwrotny
Strona główna