TeleTrade oferuje najpewniejsze i najbezpieczniejsze standardy zarządzania środkami na rachunkach. W przypadku pojawienia się pytań co do procedury wpłaty i wypłaty środków finansowych, prosimy o kontakt, zachęcamy także do zapoznania się z naszą Polityką deponowania i wypłaty środków finansowych.
Pamiętaj, że deponowanie lub wypłata środków finansowych przez osoby trzecie jest zabronione. Zgodnie z naszymi zasadami Klient powinien przelać środki finansowe ze swojego konta bankowego /karty /konta e-walutowego, zarejestrowanego na własne nazwisko. Wszystkie straty wynikające z płatności wykonywanych przez osoby trzecie obciążą Klienta.Wpłata środków
Dane Bankowe rachunków do wpłaty środków dostępne są dla zarejestrowanych użytkowników w Gabinecie Osobistym.
Wpłaty przyjmowane są we wszystkich walutach. Ich zaksięgowanie na rachunku handlowym odbywa się w EUR lub USD - według kursu wymiany walut w momencie wpłynięcia środków.
Ady dokonać wpłaty:
- Zaloguj się do Gabinecie Osobistym, wprowadzając login i hasło tradera, odpowiedniego rachunku.
- Wybierz wpłatę środków
- Wybierz wygodny sposób wpłaty z listy.
- Wpisz sumę, którą chcesz wpłacić na rachunek.
- Wprowadź szczegóły wybranej w pkt. 3 metody (tylko przy wypłacie), jak na przykład szczegóły konta bankowego.
- Zapamiętaj indywidualny numer zgłoszenia, nadany przez system. Możesz go również wydrukować.
Przed przekazaniem środków do banku w celu zasilenia rachunku handlowego, należy przygotować zgłoszenie w Gabinecie Osobistym używając odpowiednich danych do przelewu. Korzystaj wyłącznie z tych danych w celu wysłania przelewu. Postępuj zgodnie z instrukcjami i podpowiedziami oraz drukuj lub zapisuj na dysku wszystkie informacje pojawiające się w trakcie tworzenia zgłoszenia.
Wypłata środków
Wypłata środków z rachunku handlowego jest możliwa na osobiste konto bankowe właściciela bądź inny rachunek handlowy w firmie TeleTrade.
Uwaga:Wypłata środków z rachunku handlowego następuje tylko na podstawie osobistego wniosku Klienta. Wniosek o wypłatę środków należy złożyć w Gabinecie Osobistym. Po przyjęciu zgłoszenia wymagane środki (jeśli taka ilość znajduje się na rachunku) zostaną przekazane na podane przez Klienta konto w czasie określonym w umowie Klienta z firmą TeleTrade.